- PREKIŲ PRISTATYMAS
1.1 Gavus užsakymą ir apmokėjimą, siuntą Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui per 1-3 d. d. užsakymo formoje nurodytu adresu arba į Pirkėjo pasirinktą paštomatą. Lietuvos teritorijoje prekės pristatomos per 3-5 d. d. Siuntos paėmimo (perdavimo vežti) diena skaičiuojama kaip diena 0. Nurodytas siuntų pristatymo terminas yra preliminarus. Išimties tvarka, dėl nenumatytų aplinkybių, prekių pristatymas gali vėluoti. Bet kuriuo atveju, prekės turi būti pristatytos ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo užsakymo apmokėjimo dienos. Esant nenumatytoms aplinkybėms, dėl galimo ilgesnio siuntos pristatymo laikotarpio Pardavėjas su Pirkėju susisiekia el. paštu ir informuoja apie pasikeitusį užsakymo įvykdymo terminą.
1.2 Pasirinkus pristatymą per siuntų tarnybą “LP EXPRESS”, Pardavėjui bus išsiunčiamas SMS pranešimas su informacija apie siuntos atsiėmimą. Pasirinkus pristatymą per kurjerių tarnybą, apie pristatomą siuntą informuos kurjeris ir ją pristatys Pardavėjo nurodytu adresu. Pasirinkus pristatymą Lietuvos paštu, apie gautą siuntą Pardavėjas bus informuotas fiziškai atsiųstu pranešimu į jo pašto dėžutę nurodytu adresu arba kaip nurodyta Pirkėjo šalies pašto taisyklėse.
1.3 Už prekių pristatymą taikomas vienas iš žemiau nurodytų Prekių pristatymo mokesčių: 1) “LP EXPRESS” paštomatu – 3,00 EUR; 2) per kurjerių tarnybą – 4,50 EUR. Į EU šalis siuntas siunčiame Lietuvos paštu (siuntimas užtrunka iki 5-10 darbo dienų po prekės išsiuntimo), siuntimo kaina priklauso nuo šalies, į kurią siunta yra siunčiama.
1.4 Perkant už 50 EUR ir daugiau, prekių siuntimas Lietuvos teritorijoje yra nemokamas.
1.5 Sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis galioja iki pilno šalių įsipareigojimų pagal sutartį įvykdymo arba iki jos pasibaigimo šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
1.6 Jei Pardavėjas vėluoja įvykdyti ar negali įvykdyti užsakymo, pristatyti prekių dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, Pardavėjas tokias situacijas stengiasi išspręsti lanksčiai, tačiau neprisiima atsakomybės dėl užsakymo vėlavimo ar jo neįvykdymo. Už neteisingai nurodytą informaciją – pristatymo adresą ar kitus kontaktinius duomenis, atsakomybė pilnai tenka Pirkėjui.
1.7 Jei užsakymo įvykdymas ir prekių pristatymas vėluoja ne dėl Pirkėjo kaltės ir šalys nesutaria dėl kito užsakymo įvykdymo termino arba Pardavėjas neturi galimybės užsakymą įvykdyti, o analogiškų prekių pasiūlymas Pirkėjui nėra priimtinas, Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties, informuodamas apie tai Pardavėją el. paštu info@glowshop.lt. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 kalendorinių dienų po Sutarties atsisakymo. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas arba į kitą naują Pirkėjo pranešime apie Sutarties atsisakymą nurodytą sąskaitą, registruotą Pirkėjo vardu.
1.8 Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu ar paštomatu, prekės perduodamos Pirkėjui arba bet kuriam kitam siuntą priimančiam asmeniui. Pirkėjas patvirtina, jog supranta, kad bet kuris Pirkėjo nurodytu prekių pristatymo adresu esantis asmuo ar iš paštomato pagal gautą siuntos informaciją siuntą atsiimantis asmuo bus laikomas Pirkėjo atstovu, turinčiu teisę priimti prekes.
1.9 Pirkėjui nepagrįstai nepriėmus/neatsiėmus prekių, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė sutarties. Tokiu atveju Pardavėjas užsakymą anuliuoja, apie tai informuodamas Pirkėją jo nurodytu el. pašto adresu. Tuomet Pardavėjas grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 kalendorinių dienų po sutarties atsisakymo. Pinigai už prekes grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Prekių siuntimo išlaidos, kai jos buvo taikytos, tokiu atveju nėra grąžinamos.
1.10 Prekių pristatymo/atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo patikrinti siuntos būklę, įvertinti, ar siuntos pakuotė nėra pažeista. Pastebėjęs siuntos ar prekių pažeidimus, Pirkėjas privalo apie tai informuoti Kurjerį, siuntų tarnybą ir informuoti apie situaciją Pardavėją el. paštu info@glowshop.lt.
- ATSISAKYMO TEISĖ IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS
2.1 Visos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis nustatytais galiojančiais LR teisės aktais.
2.2 Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui: 1) kokybiškų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (internetu gautą prekę Pirkėjas gali apžiūrėti tik tokia apimtimi, kaip kad tą prekę jis galėtų apžiūrėti fizinėje parduotuvėje, nepažeisdamas jos pakuotės ir prekinės išvaizdos); 2) prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų šios prekės prarado prekinę išvaizdą; 3) ne visos komplektacijos prekių (pvz., buvo prarastos prekių dalys); 4) kitų prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti, vadovaujantis LR galiojančiais teisės aktais.
2.3 Pirkėjas, kaip vartotojas, turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti elektroninėje Parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai raštu Pardavėjui per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos. Raštiškas Pirkėjo pranešimas apie sutarties atsisakymą turi būti pateiktas Pardavėjui el. paštu info@glowshop.lt. Pirkėjas turi atsiųsti pranešimą apie tai, kad jis pasinaudoja savo teise atsisakyti sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui. Grąžindamas prekes, Pirkėjas gali naudotis Pardavėjo pateikiama pavyzdine prašymo forma dėl prekių grąžinimo arba laisvos formos prašymą dėl prekių grąžinimo, nurodant grąžinamą prekę ir savo banko sąskaitą, į kurią bus grąžinami pinigai bei pridedant pirkimą internetinėje Parduotuvėje įrodantį dokumentą.
2.4 Tokiu atveju Pirkėjas turi grąžinti prekę, išsiųsdamas ją Pardavėjui per 14 kalendorinių dienų nuo Pardavėjo informavimo apie sutarties atsisakymą dienos. Pirkėjas pats apmoka prekių grąžinimo išlaidas. Pardavėjas per 14 kalendorinių dienų po sutarties atsisakymo, grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekių pristatymo išlaidas. Šis pinigų grąžinimo terminas gali būti pratęstas, kol Pirkėjas prekių negrąžina arba neatsiunčia patvirtinimo apie siuntos išsiuntimą Pardavėjui. Prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos, jeigu grąžinama tik dalis užsakytų prekių.
2.5 Atsisakius prekių pirkimo-pardavimo sutarties, grąžinama prekė turi atitikti šiuos reikalavimus:
2.5.1 prekė negali būti naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei vertės;
2.5.2 prekė turi būti originalioje gamintojo pakuotėje, turi būti nenuplėštos etiketės, nepažeista apsauginė plėvelė ir pan. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
2.5.3 grąžinama prekė turi būti tokios pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.